Velocitat de creuer

NOIA FREIXENET |3-2| VOLTREGÀ STERN MOTOR

Un hattrick de Roc Pujadas dóna els tres punts als sadurninencs que ja encadenen tres victòries consecutives

Partit molt disputat sobre el terratzo de l’Olímpic de l’Ateneu on el Noia Freixenet arribava molt afectat per les baixes d’Eloi Mitjans i Adrià Ballart per lesió i de Xavi Costa per sanció. Tot i això, els de Pere Varias han competit fins al final i han sumat tres punts davant d’un rival complicat.

Després que els dos conjunts desaprofitessin una falta directa en els primers compassos del partit, els visitants s’han avançat mitjançant Aleix Molas, que al ’13 ha sorprès Blai Roca desviant un llançament llunyà d’Èric Vargas.

Roc Pujadas capgira el marcador abans del descans

Els de Sant Hipòlit manaven per la mínima però els dos equips seguien arribant amb perill a l’àrea contrària. A menys de 5 minuts per a la mitja part, Roc Pujadas ha rebut la passada de Jordi Bargalló en pista pròpia i s’ha inventat una jugada personal per acabar batent Linu Luzón i fer l’1-1. Només dos minuts més tard, el mateix Pujadas ha recuperat una bola en una sortida del Voltregà i, amb una ràpida acció s’ha plantat sol davant Luzón per posar per davant els de Sant Sadurní. Encara abans del descans Aleix Esteller hauria pogut ampliar distàncies però en seu llançament ha topat amb el travesser de la porteria visitant.

Els primers minuts de la represa han estat un monòleg negre i vermell. Arnau Canal ha vist la seva segona targeta blava però Pujadas no ha transformat la directa. Bargalló ha enviat una bola al pal al ’27 i Luzón ha tornat a aturar una directa a Pujadas per blava a Vargas al ’29.

Tot i dominar el joc en aquest inici de la segona part, els cavistes no han estat capaços de marxar en el marcador i els de Manolo Barceló ho han aprofitat per empatar al ’31 en una falta directa per acumulació on Teixidó, aquest cop sí, ha batut el seu ex-company Blai Roca.

Roc Pujadas, protagonista de la victòria davant el Voltregà (Foto: Eva Pedrola – cenoia.com)

Premi a la insistència pel Noia Freixenet als últims minuts

Amb molts minuts per endavant, el 2-2 no acontentava a cap dels dos conjunts que han buscat amb insistència el gol de la victòria. Els de Sant Sadurní, amb una rotació de 5 jugadors de pista amb un sol canvi, han sabut competir fins al final i quan només faltaven 3 minuts pel clàxon, Toni Salvadó ha penjat una bola dins l’àrea que, després d’un refús, Pujadas ha rematat al fons de la porteria osonenca per fer el seu hattrick particular i el 3-2 definitiu.

Tres punts més pel Noia Freixenet que encadena quatre partits sense perdre i tres victòries consecutives que el situen 3r a l’espera del que passi diumenge en el Lleida Llista Blava – Garatge Plana Girona. El proper partit dels de Varias serà dimecres 20 d’octubre al Pavelló de Les Comes davant L’Igualada Rigat (21h).

La Fitxa:

CE NOIA FREIXENET: Blai Roca, Aleix Esteller, Toni Salvadó, Jordi Bargalló i Roc Pujadas -cinc inicial- Àlex Joseph.

VOLTREGÀ STERN MOTOR: Linu Luzón, Èric Vargas, Aleix Molas, Gerard Teixidó i Arnau Canal -cinc inicial- Marc Palazón, Humbert Serra i Pol Molas.

GOLS: 0-1 A. Molas (13), 1-1 Pujadas (21). 2-1 Pujadas (23), 2-2 Teixidó (31 FD) i 3-2 Pujadas (46).

ÀRBITRES: Josep Antoni Ribó i David Cantos. Han xiulat 14 faltes als locals i 8 als visitants. Targeta blava per Bargalló (Noia) i Canal (x2) i Vargas (Voltregà).

Galeria de Fotos:

Fotos: Eva Pedrola (cenoia.com)

About CE Noia

CE NOIA FREIXENET - C/ Josep Rovira 14, 08770 - Sant Sadurní d'Anoia 93 891 27 89 - e-mail: cenoia@cenoia.com - comunicacio@cenoia.com