David Gelmà, nou reforç per a l’atac del Noia Freixenet 2025/26

El de Tordera arriba procedent del Recam Làser Caldes per aportar experiència i gol al conjunt cavista

El CE Noia Freixenet anuncia la incorporació de David Gelmà Paz (Tordera, 15 de desembre de 1994) com a nou jugador del primer equip per a la temporada 2025/26.

Format a la base del CP Tordera, Gelmà va fer carrera en diversos equips destacats de l’hoquei estatal com el SHUM Maçanet, PAS Alcoi i Girona CH, abans de fer el salt a la lliga italiana on va defensar la samarreta del Follonica i el RH Scandiano. La temporada 2020/21 torna a l’OK Liga de la mà del Girona i del 2021 al 2024 va jugar al Reus Deportiu abans de fitxar pel CH Caldes, equip on ha militat aquesta última temporada i ha anotat 23 gols esdevenint una peça clau i destacant per la seva potència, visió de joc i olfacte golejador.

Foto: CE Noia Freixenet

Amb 30 anys, Gelmà arriba en un gran moment de maduresa esportiva i amb ganes de seguir competint al màxim nivell. Amb aquest fitxatge, el Noia Freixenet incorpora un jugador experimentat i amb ADN competitiu per reforçar l’equip en una temporada amb grans reptes a nivell nacional i internacional.

“Estic molt content d’arribar al Noia Freixenet, em fa molta il·lusió jugar a l’Ateneu de local”

“Estic molt content, molt orgullós d’arribar al Noia Freixenet, de defensar un històric de l’OK Lliga. Em fa molta il·lusió jugar a l’Ateneu com a local”, ha declarat David Gelmà en la seva presentació com a nou jugador del club sadurninenc. “Realment crec que estic en el millor punt de la meva carrera i esperem que això també signifiqui que anirà molt bé a l’equip”, ha afegit.

Sobre el seu perfil com a jugador, Gelmà ha destacat: “Les meves qualitats, com tothom sap, són el xut, el físic i que soc un jugador molt intens de pista. Crec que encaixo perfectament en l’ADN Noia i m’hi simbolitzo bastant. El rendiment el marcaran les jornades i haurem de veure les notes a final de temporada i valorar com hem estat.”

De cara als reptes que vindran, el davanter de Tordera ha reconegut que “serà una temporada complicada, serà molt llarga, sobretot perquè l’equip ve de fer un gran any.” Tot i això, s’ha mostrat optimista: “Crec que amb els que es queden i els que arribem podem fer grans coses i fer vibrar l’afició. És un aspecte important poder jugar a l’Ateneu de local per treure aquests punts que ens faran estar a dalt a l’OK Lliga i poder competir per tot.”

Des del club li donem la benvinguda i li desitgem molts èxits en aquesta nova etapa vestint els colors del Noia Freixenet.

Foto: Pere Salvador i David Gelmà (cenoia.com)