
El jove jugador sadurninenc amplia el seu compromís amb el club durant tres temporades més
El CE Noia Freixenet i Pau Andreu han arribat a un acord per ampliar la vinculació del jugador amb el primer equip fins al juny de 2029. Amb aquesta renovació, el club assegura la continuïtat d’un dels joves valors formats a la base sadurninenca, que continuarà defensant els colors del Noia Freixenet, com a mínim, durant les pròximes tres temporades.

Foto: Eva Pedrola (cenoia.com)
Format íntegrament al club, Andreu és un dels exemples més recents del treball de formació que es duu a terme al planter del Noia Freixenet. Va començar a patinar amb tres anys a l’Ateneu Agrícola i, des de les categories inferiors, ha anat completant totes les etapes de creixement esportiu fins a arribar al primer equip.
La seva trajectòria a l’hoquei formatiu cavista està marcada per nombrosos èxits. En categoria infantil va conquerir el seu primer Campionat de Catalunya i es va proclamar subcampió d’Espanya. Aquell mateix estiu també va guanyar el Campionat d’Espanya amb la selecció catalana i el seu primer Campionat d’Europa amb la selecció espanyola. Un any més tard, va afegir un segon títol europeu al seu palmarès.
El 2024 va viure un dels moments més especials de la seva carrera esportiva debutant amb el primer equip del Noia Freixenet en un partit de la WSE Cup davant del Monza. Aquella mateixa temporada, amb l’equip juvenil, va proclamar-se campió de Catalunya i campió d’Espanya, abans de culminar un any extraordinari amb la consecució del Campionat del Món amb la selecció espanyola.
«Que el club aposti per gent de la casa, i en aquest cas per mi, és un orgull enorme»
En declaracions als mitjans del club, Andreu assegura que la confiança dipositada en ell i en els jugadors formats a la base és «un orgull enorme». El sadurninenc es mostra «molt content i agraït per l’aposta que el club està fent per mi» i afirma que afronta aquesta nova etapa amb la màxima ambició: «Tinc moltes ganes d’aprofitar aquesta oportunitat, continuar creixent i donar el màxim per aquest club». Pel que fa als objectius, té clar que vol ajudar l’equip a continuar competint al màxim nivell i «aconseguir tants èxits com sigui possible amb el Noia Freixenet».
De cara a la pròxima temporada, Andreu espera continuar sentint el suport de l’afició de l’Ateneu: «Volem fer un joc atractiu i competitiu que engresqui la gent a venir al pavelló i gaudir amb nosaltres». El jugador destaca també la importància de la graderia en els moments decisius: «Amb el suport de la nostra gent som més forts. Esperem tenir-los al nostre costat durant tota la temporada perquè els necessitarem».
Amb aquesta renovació, el CE Noia Freixenet referma la seva aposta pel talent de casa i per la continuïtat d’un jugador que representa els valors, el compromís i el sentiment de pertinença que caracteritzen l’entitat sadurninenca.

