Pablo Nájera no continuarà al Noia Freixenet la temporada vinent

El madrileny deixarà la disciplina cavista un any després de la seva arribada

Pablo Nájera no formarà part de la plantilla del primer equip la temporada vinent. Després d’una temporada defensant els colors del club, el jugador d’Alcalá de Henares posarà fi a aquesta etapa un cop finalitzi l’actual curs esportiu.

“M’emporto un molt bon record d’aquesta entitat i d’aquest poble”

En declaracions als mitjans del club, Nájera ha volgut donar les gràcies al president, la junta i l’staff per “donar-me l’oportunitat de poder jugar en un club tan gran com el Noia Freixenet”. El jugador assegura que des del primer dia s’ha sentit “molt ben acollit pels meus companys i per la gent del club, i he estat molt còmode”.

Com a balanç de la temporada, el madrileny confessa que a l’equip li va “costar una mica a l’inici perquè es tractava d’un equip pràcticament nou, però després vam agafar una bona dinàmica”, i que actualment estan “centrats en el play-off per poder acabar el curs el millor possible”.

Pel que fa a la seva experiència com a jugador cavista, Nájera la valora positivament i afirma que “de cada lloc se’n treuen sempre coses positives i bones experiències. Valoro el meu pas per aquest club de manera molt positiva i espero poder trobar-me el Noia Freixenet a les pistes”. El jugador d’Alcalá de Henares assegura que s’emporta “un molt bon record d’aquesta entitat i d’aquest poble”.

Pablo Nájera ha defensat la samarreta del Noia Freixenet amb compromís, professionalitat i esperit competitiu, contribuint al creixement de l’equip durant la seva etapa al club. Des de l’entitat es vol agrair la seva dedicació i implicació, tant dins com fora de la pista, i desitjar-li molta sort en els seus futurs reptes esportius.

Fotos: Eva Pedrola (cenoia.com)